2020.05.11
弊社メールサーバー不調のお知らせ
Yokomo internal mail server malfunction
いつもヨコモ製品をご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
現在ヨコモの社内メールサーバー不調により、メールが届きにくくなっており、お問い合わせなどのメールを受信することができなくなっております。
大変ご迷惑をおかけいたしますが、お問い合わせなどがございましたら、ヨコモ本社に電話でご連絡いただくようお願いいたします。
ヨコモ アフターサービス:Tel 03-5613-7553 (平日9:00〜17:00)
Thank you for purchasing Yokomo products.
Currently, due to the malfunction of Yokomo’s internal mail server, it is difficult to receive emails, and we are unable to receive emails such as inquiries.
We apologize for any inconvenience, but if you have any inquiries, please contact Yokomo Headquarters by phone.
Yokomo after-sales service: Tel 03-5613-7553 (weekdays 9: 00-17: 00)