2020.05.18
弊社メールサーバー不調のお詫びと復旧のお知らせ
Notice of our mail server malfunction and recovery
いつもヨコモ製品をご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
2020年5月11日(月)より、弊社が利用しているメールサーバーの不調により、お問い合わせなどのメールを送受信することができなくなっておりました。5月12日(火)までに接続不具合は解消されました。
システム障害発生日時にご連絡をいただきながら現在に至るまで返信がない場合、大変お手数をおかけいたしますが、再度お問い合わせいただくか、もしくはお電話でのお問い合わせにてご連絡をいただければ幸いです。
ご利用の皆様には、ご迷惑をおかけいたしましたことを、深くお詫び申し上げます。
Thank you for purchasing Yokomo products.
From May 11, 2020 (Monday), we had difficulties to send and receive emails such as inquiries due to the malfunction of the mail server we are using. The connection failure has been resolved by May 12 (Tuesday).
If you have contacted us at the time of system failure and have not received a reply so far, please kindly contact us again or contact us by phone.
We apologize for any inconvenience caused by the issue.