YD-2E/YD-2EGに付属するビスの入れ間違いのお知らせ
Notice of incorrect screw insertion of YD-2E / YD-2EG
いつもヨコモ製品をご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
RWDドリフトカーYD-2E/YD-2EGのキットのうち、3月下旬に発送した製品(ロットナンバー:1916)関して、付属するビスの入れ間違いが発生いたしました。
組立説明書のフロントアッパーアームを組み立てる工程(取扱説明書Page-13)において、袋-⑦に入っているはずのM2×4mmのタッピングビスが、M2.5×4mmのボタンヘッドビスに入れ違っており、そのままではキットを正常に組み上げることができません。該当の製品をお買い上げのお客様、および販売店様は、大変お手数ではございますが、ヨコモアフターサービス部(Tel:03-5613-7553)、またはヨコモ営業部までご連絡いただくようお願いいたします。代替品を至急お送りさせていただきます。
ヨコモ アフターサービス部 TEL:03-5613-7553(土・日・祝祭日を除く09:00~17:00)
今後このようなことの無い様努めて参りますので、ご容赦のほどよろしくお願いいたします。誠に申し訳ございませんでした。
Thank you for your continued patronage for Yokomo products.
Regarding the RWD drift car YD-2E / YD-2EG kit, regarding the product (manufacturing number: 1916) that was shipped in late March, there was a mistake in inserting the attached screw.
In the process of assembling the front upper arm of the assembly instruction (Instruction Manual Page-13), the tapping screw of M2 × 4 mm that should have been in the bag ⑦ was replaced with the button head screw of M2.5 × 4 mm. , The kit cannot be assembled normally without changing. We apologize for any inconvenience caused to customers who have purchased the product, as well as retailers, but please contact the Yokomo After Service Department (Tel: 03-5613-7553) or the Yokomo Sales Department. We will send you a replacement as soon as possible.
YOKOMO After Service Department TEL: 03-5613-7553 (Open 09:00 to 17:00, Mon-Fri)
We will do our best to prevent this from happening in the future, so thank you for your cooperation. We are very sorry.
YOKOMO Co.ltd