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ハイグリップ路面最強 マシン YZ-2 CA L2 新登場!
High grip road surface strongest machine YZ - 2 CAL 2 new appearance

2017 年11 月に中国で開催された オフロード世界選手権において、他を圧倒する強さで優勝+3 位入賞を果たしたYZ-2 DTM をハイグリップ路面用にチューニングしたYZ-2 CA L2 が3月末新登場!

YZ-2 CA L2 (カーペット / 人工芝 路面向)

B-YZ2CAL2 ¥49,800 (税別)

YZ-2caL2 is a high traction, fully equipped 1/10th Off-Road Racing Buggy. Using the DNA of the successful YZ-2CA, we have increased the performance and durability on carpet and astroturf surfaces.

Product name:YZ-2 CAL2

Product code:B-YZ2CAL2

Price:49,800 JPY

世界中のオフロード マニアが注目するオフロード 世界選手権で、チーム ヨコモが使用し優勝を果たした、ワールズ カーYZ-2 DTM に、名手 リー・マーティン選手がハイグリップ路面用として細部までチューンナップを加え、誕生したのがYZ-2 CA L2 です。
新設計のフロント & リヤ ロアサスアームと、同じく新設計となるハイ グリップ路面用 ステアリング センターリンク採用のアルミ ステアリング ベルクランクで、よりリニアで切れの良いハンドリングを実現。
ハイ グリップ路面での高いコーナリング スピードに伴うハイサイドを抑制しながら、マシンを前に進めるトラクション性能を取得するため、リヤ ロアサスアームとギヤ ボックス サポートの形状を見直し、車体のロール剛性の適正化を行い、デフギヤケースも大容量
タイプを採用。
モーター位置を調整可能な3G モーターマウントの採用や、リヤサスアーム取付部のマウント ブッシュの変更で、素早くキャンバー リンク位置とリヤ アスクルの高さ調整ができ、路面状況に合わせたセッティングの時間短縮が可能となるなど、勝つための性能が凝縮されたYZ-2 CA L2 でハイスピード オフロード ドライビングをお楽しみください!!

Yokomo’s YZ-2DTM achieved the perfect win at the 2017 IFMAR 1/10th Electrics Off-Road World Championship in China and replicated that at the EFRA European Championships in Italy. 

Ryan Maifield TQ’ed and Won the World Championship event with Lee Martin qualifying 2nd and finishing 3rd to galvanize a fantastic team performance. Lee Martin also took the TQ and Win at the European Championship earlier in the same year.

Now we have used that winning formula to produce an updated Carpet and Astroturf YZ-2, with all the quality, performance and knowledge of a World Champion Team. This is the YZ-2caL2.

The first shipment will be end of March.

フロント部には新設計のガル ロアサス アームと、ハイ グリップ路面専用に新設計した、アルミ製センター リンクを加えたアルミ ステアリング ベルクランクを採用。
ロッド エンド & ロッド エンド ボールも新設計の大径を採用し、レスポンスの良いステアリング性能と、ハイ グリップ路面で確実に最速のラインをトレースする性能を発揮します。

New designed Gull type Front Lower Suspension Arm, and Aluminum Steering Bell Clunk with new Aluminum Center Link has made for low traction surface usage.  Also, release new Large size Rod End & Rod End Ball will enable the driver for more higher cornering speed with more quicker steering response.

ハイ グリップな路面状況でのコーナリングでの、ハイサイドを抑制し、かつ的確にパワーを路面に伝える新設計S4 リヤ ロアサスアームは、マウント部のブッシュを交換することで、容易にキャンバーや高さ調整のセッティング変更が可能となり、タイトなレース スケジュールでは、強力なアドバンテージとなります。

S4 Rear Lower Suspension Arm could precisely transfer the power to the road and move the machine forward.

New Rear Suspension Mount  enable the driver to change kid angle, toe angle,Height Adjust.

New rear Suspension Mount enable us to change, Skid Angle, Toe Angle, Height Adjust by replacing the bushing of the mount part. A big advantage in a tight schedule during the race event.

コーナリング時の的確なリヤ トラクション コントロールのために、CA L2 では大容量のギヤデフ ケースを採用。
また、低重心なギヤボックスを支える、ギヤボックス サポートの形状も新設計し、トラクション性能のアップは勿論のこと、旋回性能も向上しています。

Optimize the rear traction control at cornering, caL2 adopts a new large capacity gear Differential Case and

Gearbox Support. Traction and cornering performance are improved at the same time.

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