TOPICSNEW-RELEASE

NEW-RELEASE
NEW-RELEASE 新製品

YD-2、PLUS、EXをハイマウントモーター仕様にする YD-2 Sプラス コンバージョン登場!
Make YD-2/PLUS/EX high mount motor specifications YD-2S Plus conversion appeared!

Y2-YD2SC YD-2/PLUS/EX用YD-2 S プラス コンバージョン ¥16,800(税別)

2駆RWDドリフトの決定版 YD-2シリーズ各車をご使用のお客様で、YD-2 Sシリーズのハイマウント モーター仕様をお考えの方にお勧めのコンバージョン キットです。YD-2 Sプラスに標準装備されているアルミ製SLF ショックとアルミ製フロント ショックタワーは別売りとなりますが、艶消しグラファイト製のメインシャーシをベースに、新型ギヤケースとモーターマウントでモーターをハイマウント化。重量バランスとロールセンターの変更で、低グリップ路面に対応したYD-2 Sプラス仕様のマシンが完成します。
YD-2シリーズのベースキットがあれば、コンバートに必要なパーツ/ネジ類はすべてオールインワンとなっています。ハイマウント モーター仕様の安定感あふれる走りも、ぜひお試しください!

Y2-YD2SC YD-2 / PLUS / EX YD-2 S plus conversion ¥ 16,800 (excluding tax)

Decided version of 2-wheel RWD drift YD-2 Series Customers using each car are recommended conversion kits for those who are considering the YD-2 S series high mount motor specifications. The aluminum SLF shock and the aluminum front shock tower, which are standard equipment on the YD-2 S + Plus, are sold separately, but the main chassis made of matte graphite is used as the base, and the motor is high mounted by the new gear case and the motor mount. With weight balance and change of roll center, YD-2 S plus specification machine corresponding to low grip road surface is completed.

With the base kit of the YD-2 series, all the parts / screws necessary for converting are all - in - one. Please also try running with stability feeling of high mount motor specification!

重心を高く設定することで、低グリップ路面でもしっかりと車体のロールを引き出し、リヤトラクションを高めます。

By setting the center of gravity to be high, we pull the body roll firmly even on low grip road surface and increase rear traction.

バッテリーはショートLi-po専用となりますが、バッテリー位置や搭載方向の変更でマシンバランスを変えることが可能です。

The battery is dedicated to short Li-po, but it is possible to change the machine balance by changing the battery position and mounting direction.

※写真はYD-2 S プラスキットの写真です。
※コンバージョンキットにはアルミ製SLFショックとアルミ製フロント ショックタワーは付属しません。

※ The picture is a picture of the YD – 2 S Plus Kit.
※ Conversion kit does not include aluminum SLF shock and aluminum front shock tower.

SHARE