世界最強 オフロード マシン YZ-2 DT M2 新登場!
The world's strongest off-road machine YZ-2 DTM 2 newly appeared!
2017 年11 月に中国で開催された オフロード世界選手権において、他を圧倒する強さで優勝+3 位入賞を果たしたYZ-2 DTM の遺伝子を誰もが体感できる、YZ-2 DT M2 ダート( 土) 用が3月末新登場!
YZ-2 DT M2 (土路面向)
B-YZ2DTM2 ¥49,800 (税別)
Yokomo's YZ-2DTM2 1/10 2wd Off-Road Racing Buggy was designed for low, medium, and hi-traction dirt surfaces.
Using the DNA from the highly successful YZ-2DTM, we have increased the kits performance and durability.
Product name:YZ-2DTM2
Product code:B-YZ2DTM2
Price:49,800 JPY
世界中のオフロード マニアが注目するオフロード 世界選手権でチーム ヨコモが使用し優勝を果たした、ワールズ カーに更なるアップデートを加え、最新の世界最高性能の2WD オフロード レーシング マシンYZ-2 DT M2 が登場!
世界チャンピオンのライアン・メイフィールド選手が、様々に表情を変える土路面用に育て上げた、”YZ-2 DT M2” 折り紙付きのスペックがキット 仕様となることで、全てのユーザーが世界最高峰の性能をお楽しみいただけます。
新設計のフロント & リヤ ロアサスアームと、同じく新設計となる土路面用 ステアリング センターリンク採用の、アルミ ステアリング ベルクランクで、よりリニアでレスポンスの良いハンドリングを実現。
リヤ 周りのギヤ ボックス サポート形状も見直し、車体のロール剛性の適正化を行い、更なるトラクション性能も獲得しています。
モーター位置を調整可能な3G モーターマウントの採用や、リヤ サスアーム取付部のマウント ブッシュの変更で、素早くキャンバーリンク位置とリヤ アスクルの高さ調整ができ、路面状況に合わせたセッティングの時間短縮が可能となるなど、世界選手権で上位を独占した勝利の性能を、YZ-2 DT M2 でご堪能ください!!
Yokomo’s YZ-2DTM recorded a perfect result at the 2017 IFMAR 1/10 Electric Off-Road World Championships in China with Yokomo Factory Driver Ryan Maifield TQ and Winning the 2wd World Championship!
Also, Yokomo Factory Driver Lee Martin qualified 2nd and finished 3rd overall for a great team performance.
Yokomo has used that winning formula to produce this updated YZ-2DTM2 kit with all the quality, performance, and knowledge from our World Champion Team.
フロント部には新設計のガル ロア サスアームと、土路面専用に新設計した、アルミ製センター リンクを加えたアルミ ステアリング ベルクランクを採用。
大径ロッド エンド & ロッド エンド ボール・ハード タイプ バルクヘッドを採用し、レスポンスの良いステアリング性能を実現しながら、しっかりと路面をとらえ、ハイスピードでコーナを駆け抜けます。
New designed Gull type Front Lower Suspension Arm, and Aluminum Steering Bell Clunk with new Aluminum Center Link has made for low traction surface usage. Also, release new Large size Rod End & Rod End Ball and Hard type Bulk Head will enable the driver for more higher cornering speed with more quicker steering response.
的確にパワーを路面に伝え、マシンを前に進める新設計のS3 リヤ ロアサスアームは、マウント部のブッシュを交換することで、容易にキャンバーや高さ調整のセッティング変更が可能となります。
レース イベント中のタイトなスケジュールでは、強力なアドバンテージです。
S3 Rear Lower Suspension Arm could precisely transfer the power to the road and move the machine forward.
New Rear Suspension Mount enable the driver to change kid angle, toe angle,Height Adjust.
New rear Suspension Mount enable us to change, Skid Angle, Toe Angle, Height Adjust by replacing the bushing of the mount part. A big advantage in a tight schedule during the race event.
トラクション性能の更なる向上を目指し、車体のロール剛性も見直しを行い、ギヤボックス サポート形状を新設計しました。
トラクション性能のアップは勿論のこと、旋回性能も大幅にアップしています。
For further improvement of traction performance, reviewed the roll rigidity of the chassis, and newly designed the gear box support. As well as upgrading the traction performance, cornering performance is greatly improved.